اگر باران نمیبارید

عکس های عاشقانه زیر باران

اگر باران نمی بارید هیچگاه بغض آسمان شکسته نمیشد
اگر زیر باران قدم نمیزدم ، هیچگاه دلم از دردها خالی نمیشد
اگر گریه نمیکردم هیچگاه قلبم از غم و غصه ها رها نمیشد
اگر با تو نبودم هیچگاه نفس کشیدنهایم تکرار نمیشد
حالا که با تو هستم ، گهگاهی نیز حس میکنم بی تو هستم، تو در کنارم نیستی و من خسته هستم
خسته از زندگی ، خسته از این راه عاشقی
اگر پاییز نبود ، بهاری نیز در راه نبود
تو بهاری هستی در پاییز سرد زندگی ام
تو تنها شکوفه ای هستی در تک درخت باغ زندگی ام
اگر قلب تو نبود ، حال من از پریشانی گرفته بود ، غصه های دلم فراموش نشدنی بود
اگر صدای تو آرامم نمیکرد ، عشق تو خوشحالم نمیکرد ، سرنوشت به ادامه زندگی امیدوارم نمیکرد
حالا که باران می بارد ، از دلتنگی تو گریه میکنم تا هیچ چیز جز عشق تو، در قلبم نباشد.
نمیخواهم جز تو ، غم و غصه ها نیز به قلبم بیایند ، نمیخواهم جز تو ،حسرتی در قلبم به جا بماند
اگر تو برای من نبودی ، هیچگاه به آرزویم نمیرسیدم.



نظرات شما عزیزان:

armin
ساعت21:46---15 آبان 1390
سلام
بهاره خیلی دیر آپ میکنی
من+طرفداران وبلاگ منتظر مطالب فوق العاده هستیم


نيلوفر
ساعت23:20---13 آبان 1390
_____*#######*
___*##########*
__*##############
__################
_##################_________*######
__##################_____*##########
__##################___*#############
___#################*_###############
____#################################
______###########آپ کردم ###############
_______#############################
________###########################
___________*#####################
____________*##################
_____________*###############
_______________#############
________________##########
________________*#######*
_________________######
__________________####
__________________###
چشم به راهم_ _***__*_****


خانم حیدری
ساعت21:39---13 آبان 1390
زندگی همان است که می اندیشی...

زندگی با همه ناملایمات اش دوست داشتنی است چون هدیه ای از جانب پروردگار است ...



سلام به بهاره عزیزم

گلم وبلاگ بی نظیری داری

عزیزم اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن

میبوسمت.


خانم حیدری
ساعت21:39---13 آبان 1390
زندگی همان است که می اندیشی...
زندگی با همه ناملایمات اش دوست داشتنی است چون هدیه ای از جانب پروردگار است ...

سلامبه بهاره عزیزم
گلم وبلاگ بی نظیری داری
عزیزم اگر مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن
میبوسمت.


zaynab
ساعت15:07---10 آبان 1390
بارون قشنگه چون چشمای منم هنوزیراعشقم میباره ومیباره......نوشته هات خیلی قشنگه.....

مجتبی
ساعت15:06---10 آبان 1390
سلام بهار
وبلاگ خوبی داری اگه وقت داشتی به سایت من هم سر بزن
موفق و سربلند باشی عاشقتم
TurkDownload.in


sun night
ساعت13:21---10 آبان 1390
karet dar sathe tim meliye bahare harfemoon yekiye montazere ye mail az tarafet mimonam

دختر بهار
ساعت10:43---10 آبان 1390
سلام من عاشق بارانم وای اگه نمیبارید چی می شد ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:اگر باران نمیبارید, | 9:14 قبل از ظهر | بهاره رسولی |